Тема. Роль дієслів у мовленні.
1.Пригадайте,яку частину мови ми вивчили на попередньому уроці?
-Як називаються слова,що називають дію предмета?(Дієслова)
-На які питання відповідають?(що робити?, що зробити? т. д.)
2.Прочитай слова, випиши дієслова.
Червоний, червень, червоніти.
Білий.білизна.біліти.
Садок, садовий, посадити.
3. Каліграфічна хвілинка.
Пропиши буквосполучення.речення.
Вв Вс Вм Ва
Все навколо зеленіє, прозора річка ллєтися і шумить.
-Про яку пору року йдеться в реченн?(Весна)
-Знайдіть іменник в реченні?(Що? річка)
-Знайдіть прикметник(яка? прозора)
-Підкресліть двома лініями дієслова в реченні.
4. Виконай творче завдання:
Допиши дієслова.
(Хто?) , лікар,( що робить?)...... .
(Що ?) літак, (що робить?)..... .
(Хто?) хлібороб, (що робить).... .
Отже , можемо зробити висновок: Дієслова зв'язані з іменниками. Вони називають його дію.
5.Робота з підручником.
Ст. 87.,впр. 244. (усно)
Ст. 87, впр 247(письмово)
6.Підсумок уроку.
-Яка роль дієслів у мовленні?
-Дієслова називають дію предметів(імеників)
Немає коментарів:
Дописати коментар