02.02.22
4-Б клас
Тема. Розбираю займенники як частину мови.
Мета: повторити, узагальнити та систематизувати знання учнів про займенник, як частину мови, розвивати пам'ять увагу, логічне мислення, виховувати любов до рідної мови, бажання вивчати її.
1. Перегляньте відео.
2. Гра "Впізнай займенник".
Оленка, вам, весна, вони, Україна, я, радісний, співати, ми, два, ти, пташки, йому.
Виконай усно.
3. Попрацюйте в зошиті. Запиши сьогоднішнє число
Хвилинка каліграфії з граматичним завданням.
Запиши каліграфічно займенники з прийменниками, поясни правопис.
Зі мною, на мені, з нами, у нас, серед вас, на ньому.
4. Робота з підручником.
- ст. 95 прочитай і вивчи правило, скористайся ним виконуючи вправу 2 ст. 95.
5. На ст. 95 прочитай зразок розбору займенника як частини мови
Виконай вправу 4 ст. 95(усно)
6. Виконай тест
7. Домашнє завдання ст. 96 вправа 8(письмово)
8. Підсумок уроку:
- Які займенники належать до 1-ої, 2-ої, 3-ої особи?
- Усно провідміняй їх
- Як визначити особу займенника?
Немає коментарів:
Дописати коментар