2-В клас(українська мова)
Тема: розвиток уявлень про те, що слово служить для назви предметів, якості, дій, визначення кількості. Вимова і написання слова "диван".
Хід уроку:
1. Повідомлення теми і мети уроку
2. Робота в зошиті
Запис числа 4 грудня
Домашя робота
Каліграфічна хвилинка:
Пропиши каліграфічно букви, буквосполучення, словникове слово "диван".
Запам'ятай як воно пишеться.
Розгляньте схему і виконайте завдання на ст. 50 вправа 180.
Прочитайте текст, що нового ви дізналися?
- Так, вірно. Словом можна назвати предмет, ознаку, дію предмета або його кількість.
Кожне слово має своє значення
- А що таке таке значення слова - це той зміст, який вклали в нього люди. А що краще ми знаємо значення слова, то краще ми пізнаємо навколишній світ.
3.Спробуйте розподілити слова на групи:
Дідусь, біжить, десять, солодке, дівчинка, стоїть, їде, розумний, п'ять, сім.
а) назва предмета:
б) якість предмета:
в) дія предмета:
г) кількість:
4.Прочитайте слова і поставте до них запитання усно.
кошеня(...), лежить(...), веселе(...), зебра(...), три(...), сміється(...), дивиться(...), ручка(...), один(...), сміливий(...).
5. Творче завдання.
До поданих слів доберіть слова назви предметів:
Видовжена жовта - .....
Круглий червоний - ......
Довгі зелені - .....
Голубе прозоре - .......
6. Завдання на ст. 50 вправа 181
Виконай усі завдання у зошит
7. Ст. 51 вправа 182, спиши два речення на вибір.
8. Підсумок
Сьогодні ми дізнались, що все можна назвати словами:
є слова, які служать для назв предметів і відповідають на питання хто? що?
є слова, які служать для назви ознаки предметів і відповідають на питання який? яка? яке? які?
є слова, які називають дію предмета і відповідають на питання що робить? що зробить?
є слова, що називають кількість предметів і відповідають на питання скільки? котрий?
Немає коментарів:
Дописати коментар