пʼятниця, 3 грудня 2021 р.

 2-В клас(українська мова)

Тема: розвиток уявлень про те, що слово служить для назви предметів, якості, дій, визначення кількості. Вимова і написання слова "диван".

Хід уроку: 

1. Повідомлення теми і мети уроку

2. Робота в зошиті 

Запис числа 4 грудня

Домашя робота

Каліграфічна хвилинка:

Пропиши каліграфічно букви, буквосполучення, словникове слово "диван".

Запам'ятай як воно пишеться.


Кожне слово має своє значення. Диван - вид м'яких меблів для відпочинку(лежання, сидіння)
Розгляньте схему і виконайте завдання на ст. 50 вправа 180. 
Прочитайте текст, що нового ви дізналися?
- Так, вірно. Словом можна назвати предмет, ознаку, дію предмета або його кількість.
Кожне слово має своє значення
- А що таке таке значення слова - це той зміст, який вклали в нього люди. А що краще ми знаємо значення слова, то краще ми пізнаємо навколишній світ. 
3.Спробуйте розподілити слова на групи:
Дідусь, біжить, десять, солодке, дівчинка, стоїть, їде, розумний, п'ять, сім.
а) назва предмета:
б) якість предмета:
в) дія предмета:
г) кількість:
4.Прочитайте слова і поставте до них запитання усно.
кошеня(...), лежить(...), веселе(...), зебра(...), три(...), сміється(...), дивиться(...), ручка(...), один(...), сміливий(...).
5. Творче завдання.
До поданих слів доберіть слова назви предметів:
Видовжена жовта - .....
Круглий червоний - ......
Довгі зелені - .....
Голубе прозоре - .......
6. Завдання на ст. 50 вправа 181
Виконай усі завдання у зошит
7. Ст. 51 вправа 182, спиши два речення на вибір.
8. Підсумок
Сьогодні ми дізнались, що все можна назвати словами:
є слова, які служать для назв предметів і відповідають на питання хто? що?
є слова, які служать для назви ознаки предметів і відповідають на питання який? яка? яке? які?
є слова, які називають дію предмета і відповідають на питання що робить? що зробить?
є слова, що називають кількість предметів і відповідають на питання скільки? котрий?










Немає коментарів:

Дописати коментар

 16.05.22 Тема: Розвиток мовлення. - Перегляньте відео і виконайте завдання - Тексти-описи надішліть на вайбер.