четвер, 3 лютого 2022 р.

 04.02.22

4-Б, 4-В, 4-Г класи

Тема. Розпізнаю дієслова.

1. Привітання

2. Повідомлення теми уроку

3. Вступне слово вчителя

   Перші дієслова виникли в мові мабуть тоді, коли враження від навколишнього світу викликало в людей бажання назвати все побачене. Це дало початок найменуванню предметів, їхніх ознак і дій, що відбувалися навколо. 

   Дієслова люди утворювали для спілкування, для висловлення певних думок, почуттів.

   Без них часто думку важко зрозуміти. За частотою вживання, дієслова посідають друге місце після іменника.

   Наша мова безмежний океан слів: довгих і коротких, добрих і злих, веселих і сумних. Слова наче дорогоціння камінчики. Мало їх просто зібрати в купу, треба ще вміти викладати візерунки з них. 

   Вчені вирішили згрупувати слова за певними ознаками.

4. Щоб розпочати роботу розгорніть зошити і запишіть сьогоднішнє число.

- Прочитайте слова записані на дошці:

Червоний, червень, червоніти, білий, білизна, біліти, садок, садовий, посадити.

- Ваше завдання розподілити слова за частинами мови: іменники, прикметники, дієслова.

- А для цього пригадаємо 

Як називаються слова назви предметів і на які питання вони відповідають.

Як називаються слова, що називають ознаки предметів і на які питання вони відповідають.

Як називаються слова що називають дію предмета і на які питання вони відповідають.

(Наведіть приклади)

А тепер розподіліть слова у три колонки:

Іменник                                                 Прикметник                                     Дієслово


Давайте перевіримо написане!

Прочитайте та запам'ятайте правило на ст. 97.

5. Наступне завдання: вправа 1, 2 ст. 97 і запишемо ці словосполучення у зошиті.

- З якою частиною мови пов'язуються дієслова у мовленні?

6. Виконай вправу 4 на ст. 97

7. Домашнє завдання: закінчити вправу 4 на ст. 97.


Немає коментарів:

Дописати коментар

 16.05.22 Тема: Розвиток мовлення. - Перегляньте відео і виконайте завдання - Тексти-описи надішліть на вайбер.